Monday, March 9, 2009

KHAIRY : LEMBAGA DISIPLIN UMNO PUSAT RUJUKAN UTAMA

MUKHRIZ Mahathir (kiri) bersama Khairy Jamaluddin dan Mohd. Khir Toyo berpegang tangan pada majlis memperkenalkan calon Ketua Pemuda UMNO di Pulau Pinang (sumber: Utusan Malaysia)


Posting kali ini, lebih kepada sokongan Orena terhadap ulasan Khairy berhubung SPRM mau menyiasat, alah? pasal kes rasuah2 kunun dalam parti. Bagi Orena SPRM sibuk jaga politik wang dalam UMNO mcm ndak da keja lain. P siasat lah benda2 yang lagi penting dari sibuk dok ikut ahli poliltik berkempen buat apa? ui emosi pulak Orena ni dengan tidak semena2.



Bila Baca Utusan Online Orena lebih berminat dengan ulasan Khairy, nak tau sila baca sendiri di bawah ini, berita penuh sila lah buka sendiri utusan online he he:



..."Lembaga Disiplin UMNO seharusnya diberi peranan sebagai pusat rujukan pertama apabila berlakunya sebarang aduan berkaitan pemilihan parti"



“Walaubagaimanapun kita berterima kasih kepada pihak SPRM kerana prihatin terhadap pemilihan UMNO, tetapi saya percaya Lembaga Disiplin UMNO adalah tempat rujukan utama untuk kes sebegini,” kata Khairy.



Ini ulasan baru ngam oh..UMNO ada Lembaga Disiplin sendiri yang lebih mantap bagi Orena tak yah lah SPRM mau menyibuk2 mau siasat semua orang. Jadinya pemimpin berkempen mcm dalam ketakutan smua lah salah. Makan pun salah, kalau tak makan buli mati oh!



Namapun berkempen, kalau berkempen takat buang air liur, munyit pun buli lari bah. SPRM Berpada2 lah bah kalau pun mau menjalankan tugas. Biar jadi yang di hormati bukan yang di benci.


0 comments:

My Blog List

About This Blog

  © Blogger template 'Penthouse' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP