Wednesday, March 18, 2009

SAYA TIDAK BERSALAH - KJ


Calon Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin berkata beliau menghormati keputusan Lembaga Disiplin Umno walaupun "saya tidak bersalah"

Dalam reaksinya, ahli Parlimen Rembau itu berkata, apa yang penting, walaupun didapati bersalah, beliau hanya diberi amaran dan dibenarkan bertanding.

"Saya masih boleh bertanding (jawatan ketua Pemuda Umno)," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

Bagaimanapun, Khairy mendakwa terdapat agenda untuk menghalangnya daripada bertanding jawatan ketua Pemuda Umno hujung bulan ini.

"Saya tahu terdapat agenda tersebut, tetapi saya tidak tahu siapa yang bertanggunggung dan mengapa mereka berbuat demikian.

"Saya tetap tidak bersalah," tambahnya.

Menurutnya, beliau telah memberi penjelasan kepada lembaga disiplin.
Bagaimanapun, katanya, beliau menghormati keputusan yang dibuat oleh lembaga tersebut.

3 comments:

Bro Jinggo March 18, 2009 at 3:45 PM  

KJ MERUPAKAN PEJUANG BANGSA YANG TELAH BANYAK MENEMPUH DUGAAN DAN MENGHARUNGI BANYAK RINTANGAN UNTUK TERUS BERADA DI LANDASAN PERJUANGAN, NAMUN HARAPAN RAMAI PENYOKONG KJ AGAR KJ TERUS BERJUANG DAN ANGGAPLAH INI SEBAGAI SATU WADAH PERJUANGAN YANG PAHIT DAN PERLU DITEMPUHI OLEH SEMUA PEJUANG.


KAMI TEAM SETIAKAWAN BLOGGERS SENTIASA MEMBERIKAN SOKONGAN PADU KEPADA YB KJ, SEMANGAT KAMI TIDAK MUDAH PUDAR DAN LUNTUR BIAR APA JUA HALANGAN DAN RINTANGAN YANG MENDATANG...

SALAM SETIAKAWAN


SALAM PERJUANGAN


BJ

Bro Jinggo March 19, 2009 at 2:58 AM  

Salam

Hidup ini adalah perjuangan… Syukur Alhamdulillah walaupun pelbagai cabaran, dugaan dan rintangan yang harus YB KJ tempuhi, namun perjuangannya diberkati Allah, Allah memimpin YB KJ untuk memimpin dengan kepimpinan yang diredhai. Justeru, marilah kita sama-sama memberi sokongan yang padu kepada YB KJ menerusi laman web YB KJ http://www.rembau.net.my/

Salam setiakawan

Salam Perjuangan

BJ

ORENA March 19, 2009 at 9:38 AM  

DI LAYAN BAH KALAU KO BJ..

SOKONG TATAP SOKONG KJ

My Blog List

About This Blog

  © Blogger template 'Penthouse' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP